Podstrona: O Politechnice Rzeszowskiej - tekst łatwy do czytania ETR / POLITECHNIKA RZESZOWSKA im. Ignacego Łukasiewicza

O Politechnice Rzeszowskiej - tekst łatwy do czytania ETR

Politechnika Rzeszowska to szkoła wyższa. Studiują tutaj przyszli inżynierowie, piloci i menadżerowie. Politechnika Rzeszowska prowadzi także badania naukowe. Nasze badania naukowe opisujemy w książkach. Są one drukowane w Oficynie Wydawniczej.

Niektórzy nasi studenci uczą się konstruować maszyny. Inni studenci będą projektować budynki albo tworzyć nowe materiały.

Przyszli piloci będą latać samolotem. Piloci uczą się w Ośrodku Kształcenia Lotniczego. Jest tam lotnisko oraz samoloty.

Studenci innych kierunków uczą się w dużych salach oraz laboratoriach.

Możesz dojechać do nas autobusem lub autem. Najbliższy przystanek autobusowy nazywa się „Powstańców Warszawy Politechnika”. Parking jest przed wejściem głównym. Nasza siedziba główna jest pod adresem:
al. Powstańców Warszawy 12
35-959 Rzeszów

Możesz też do nas zadzwonić pod numer 17 865 11 00.
Możesz do nas wysłać faks pod numer 17 854 12 60.
Możesz też napisać do nas na adres kancelaria@prz.edu.pl.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję